Regulamin obowiązuje w PNP Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bartągu 10-687 przy ul. Wspólnej 15.

NIP 739 39 60 550

REGON 52039120000000

KRS 0000931489

Nr konta bankowego ALIOR BANK 22 2490 0005 0000 4500 2000 3807

Kontakt telefoniczny: 608 758 057

e-mail: kontakt@opdesign.pl

Regulamin dotyczy zarazem Sprzedawcy (PNP Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oraz Klienta (osoby lub firmy dokonującej zamówienia/zakupu) niezależnie od miejsca oraz czasu i zobowiązuje obie strony do przestrzegania zasad w nim zawartych.

Regulamin powstał w celu jasnego zobrazowania zasad obowiązujących podczas zakupu/sprzedaży.

Złożenie zamówienia lub dokonanie zakupu w PNP Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.

Regulamin

1. Sprzedawca ma prawo odmówić sprzedaży osobom nie posiadającym zarejestrowanej działalności gospodarczej.

a) Klient na życzenie Sprzedawcy powinien okazać dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności.

2. Ceny towarów są podawane w PLN brutto, jeżeli będzie inaczej Sprzedawca poinformuje o tym Klienta.

3. PNP Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadzi sprzedaż bezpośrednią pod adresem rejestracji działalności.

4. Sprzedawca realizuje zamówienia składane poprzez: kontakt telefoniczny, kontakt przez social media, drogą e-mailową na adres: kontakt@opdesign.pl bądź u przedstawicieli handlowych obsługujących region.

a) W przypadku składania zamówień innymi drogami kontaktu niż w/w ich realizacja może ulec wydłużeniu lub nie dojść do skutku.

b) Wszelkie dane Klienta podane podczas zakupu służą do właściwej realizacji zamówienia. Dane przechowywane są w wewnętrznej bazie danych i nie są udostępniane osobom trzecim.

5. Sprzedawca bezpłatnie dostarcza zamówienie.

7. Klient ma prawo do anulowania zamówienia lub zmiany danych umieszczonych na fakturze. W tym wypadku musi zadzwonić pod numer 608 758 057  i podać ewentualne poprawki lub anulować zamówienie.

a) Nabywca nie może anulować zamówienia w chwili, gdy realizacja zamówienia została rozpoczęta

8. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub Faktura VAT w zależności od formy wybranej przez klienta.

9. Faktura VAT jest wystawiana na wyraźne życzenie Klienta, po podaniu wszystkich danych potrzebnych do jej wystawienia.

10. Klientowi przysługuje prawo do wymiany paragonu na fakturę VAT w okresie 3 miesięcy liczonych z końcem miesiąca w którym został wystawiony paragon.

11. Istnieje możliwość sprzedaży towaru z odroczonym terminem płatności.

a) Aby otrzymać zamówienie z odroczonym terminem płatności nowy Klient musi dokonać przynajmniej trzech transakcji gotówkowych.

b) Standardowo odroczony termin płatności to 7 dni, liczony od daty sprzedaży lub dostarczenia towaru. W wyjątkowych przypadkach Sprzedawca może przedłużyć ten okres.

c) Wpłaty za towar z odroczonym terminem płatności należy dokonać na konto bankowe Alior Bank o numerze:

22 2490 0005 0000 4500 2000 3807, przedstawicielowi Sprzedawcy lub w lokalu Sprzedawcy.

Prosimy pamiętać, by w tytule wpłaty wpisać nr dokumentu zakupu oraz imię i nazwisko lub nazwę firmy na którą został wystawiony dokument; jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Klient.

d) Klient może mieć w jednym czasie maksymalnie dwie nieopłacone należności za towar. Wszelkie kolejne zamówienia będą realizowane jako płatność gotówkowa.

e) Przekroczenie terminu spłaty zadłużenia blokuje możliwość otrzymania towaru z odroczonym terminem płatności i może skutkować naliczeniem ustawowych odsetek oraz podjęciem wszelkich kroków prawnych w celu wyegzekwowania należności Sprzedawcy.

f) Klient, który wielokrotnie przekracza termin spłaty należności może trwale utracić możliwość dokonywania zakupu z odroczonym terminem płatności.

g) Klient, który zmienia miejsce wykonywania działalności lub adres dostarczania towaru, w przypadku posiadania nieopłaconej należności za pozostawiony towar zobowiązuje się do skutecznego poinformowania Sprzedawcy o miejscu, w którym może go zastać.

h) Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy sprzedaży towaru z odroczonym terminem płatności.

13. Reklamacje.

a) Sprzedający rozpatruje reklamacje przez okres 2 tygodni od dnia zakupu zawartego na dokumencie sprzedaży, jeżeli okres gwarancji producenta jest krótszy czas ten ulega skróceniu do określonego przez producenta.

b) Wszelkie reklamacje towaru powinny odbywać się drogą pisemną z dokładnym opisem ewentualnej usterki, danymi Klienta oraz nr telefonu. Należy dołączyć dowód sprzedaży oraz kartę gwarancyjną.

Reklamacje przyjmowane są w siedzibie Sprzedawcy lub przez przedstawicieli wyłącznie po ustaleniu takiej możliwości ze Sprzedającym.

c) Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia, z możliwością przesunięcia tego terminu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

14. Zwrot towaru.

c) Klient nie może dokonać zwrotu.

15. Zmiany regulaminu.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, które będą na bieżąco publikowane na stronie internetowej www.opdesign.pl